loading...
مهراد موزیک
mehrad zarei بازدید : 82 پنجشنبه 20 مهر 1396 نظرات (0)

دانلود برنامه IMDb Movies & TV | برنامه معروف و پر طرفدار اعلام اخبار سینمای جهان

برنامه IMDb Movies & TV نرم افزار رسمی سایت IMDB برای نمایش و دسترسی به جدید ترین اطلاعات فیلم و سریال ها می باشد. همه کسانی که با فیلم و سریال سر و کار دارند، نام IMDB را به خوبی می شناسند. این سایت مرجع کامل فیلم و سریال ها می باشد که تمامی فیلم های ساخته شده و در حال ساخت را به کاربران معرفی می کند و کاربران می توانند به آن امتیاز دهند. شما با این سایت می توانید به تمامی اسکرین شات های فیلم ها به همراه تاریخ انتشار آن ها دسترسی داشته باشید. در برنامه IMDb Movies & TV می توان به قابلیت جستجو در بین ۲ میلیون عنوان فیلم و سریال و ۴ میلیون نام هنرمند و بازیگر، مشاهده تریلر فیلم ها، مرور سوابق شما در IMDb، نظرات و بررسی منتقدان درباره ی فیلم ها، رتبه دهی به آنها، مشاهده ۲۵۰ فیلم برتر جهان و … اشاره کرد.

mehrad zarei بازدید : 55 پنجشنبه 20 مهر 1396 نظرات (0)

دانلود بازی Race Kings | بازی مهیج پادشاه مسابقه برای اندروید

( به همراه فایل دیتا )

با دانلود بازی Race Kings طعم رقابت و هیجان واقعی را بچشید و با بازیکنان کاملا واقعی در رقابت های تنگاتنگ مشارکت نمایید. بدون شک تا کنون چنین بازی ای را تجربه نکرده اید و از همان ابتدا جذب گیم پلی فوق العاده و هیجان انگیز این بازی زیبا خواهید شد. با نهایت سرعت در مسیر های مسابقه ای برانید و پشت سر خود را از دود و غبار بپوشانید تا هیچ یک از رقیبان نتوانند از شما جلو بزنند و تنها برنده مسابقات شما باشید. مهم نیست یک بازیکن تازه کار یا حرفه ای باشید، در هر صورت می توانید در رویداد ها و مسابقات زنده با بازیکنان واقعی به رقابت بپردازید و مهارت های رانندگی خود را به رخ همه بکشید! در بازی Race Kings می توانید انواع مختلفی از ماشین های مسابقه ای را سوار شوید که تا کنون رویای آنها را در سر می پروراندید و هم اکنون تنها یک قدم با آنها فاصله دارید تا شما را با قدرت و قابلیت های خارق العاده تبدیل به پادشاه مسابقات ماشین سواری نمایند. این بازی جذاب و سر تا سر هیجان برای دوستداران بازی های مسابقه ای بسیار لذت بخش و به یادماندنی خواهد بود و می توانند حس یک راننده حرفه ای در مسابقات را با تمام وجود تجربه نمایند.


mehrad zarei بازدید : 82 شنبه 08 مهر 1396 نظرات (0)



Advanced Download Manager Pro v6.0.1 Final – جدیدترین و آخرین ورژن پولی دانلود منیجر ADM مخصوص اندروید
نسخه Pro در اصل پولی است و دارای قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه رایگان است
نسخه پولی با قیمت 1.99 دلار و امتیاز 4.7 از 5.0 در گوگل پلی برای شما !


Advanced Download Manager Pro یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های مدیریت حرفه ای و پیشرفته بر فایل های دانلودی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استوری از پرطرفدارین و برترین نرم افزارهای مدیریت دانلود به شمار می رود. این نرم افزار را از نظر امکانات می توان تقریبا هم ردیف نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (IDM) در کامپیوتر دانست و با داشتن آن برروی گوشیتان می توانید با سرعتی بالاتر اقدام به دریافت فایل های خود نمایید. محیط کاربری ساده و کلاسیک، نداشتن هیچگونه تبلیغات ازار دهنده و امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان از قابلیت های کلیدی این برنامه می باشد که آن را به تمام افرادی که به دنبال یک دانلود منیجر قدرتمند و پیشرفته هستند، پیشنهاد می دهیم.
mehrad zarei بازدید : 86 شنبه 08 مهر 1396 نظرات (0)


Power Battery – Battery Saver Full Unlocked عنوان یک برنامه سبک، سریع و هوشمند در زمینه افزایش عمر و کاهش مصرف باتری اندروید می باشد که توسط شرکت LIONMOBI توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه با سیستم مانیتورینگ بی نظیر خود به کاربران اجازه می دهد تا مدیریتی کامل بر روی باتری مصرفی داشته باشند و با متوقف ساختن اپلیکیشن های بی مصرف به میزان قابل توجهی در باتری دستگاه هوشمند صرفه جویی کنند. تنها کافیست یک بار صفحه نمایش را لمس کنید تا باتری دستگاه به صورت حرفه ای بهینه شده و بتوانید از حداکثر قدرت آن استفاده نمایید. یکی از مهم ترین قابلیت های گنجانده شده در پاور باتری، سیستم هوشمند پیشنهادات می باشد؛ به گونه ای که با اجرا کردن پیشنهادات لازم و متناسب با اسمارت فون شما قادر خواهید بود تا 60 درصد در مصرف باتری صرفه جویی کنید. جدا از تمامی امکانات ذکر شده یک سیستم شارژ سریع نیز در این اپلیکیشن هوشمند گنجانده شده است ؛ این توانایی با متوقف ساختن برنامه های پس زمینه و جلوگیری از فعال شدن امکاناتی نظیر جی پی اس، وای فای و … باعث می شود تا باتری در زمان بسیار کوتاه تری شارژ و در اختیار کاربر قرار گیرد. اپلیکیشن فوق تا کنون بیش از 100 میلیون دانلود فعال داشته که نشان دهنده میزان توانایی های آن می باشد پس بهتر است آن را از دست نداده و با ما در ادامه مطلب همراه باشید. مهراد موزیک

درباره ما
Profile Pic
به سایت مهراد موزیک خوش آمدید لطفا برای بهبود سایت مارا از نکته نظرات خود آگاه کنید. با تشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 366
  • بازدید ماه : 621
  • بازدید سال : 4,191
  • بازدید کلی : 126,027